28 Nisan 2010 Çarşamba

Taha ve Emirin Mevlüdü

Mevlüd den bir gün önce oğullarım için kurabiye yaparken.

                               çoookk yoruldum büyük bi hevesle yapmaya başladım fakat baya uzun sürünce yoruldum Sinoş ve Annem de yardım ettiler çocuklarla kurabiye yapmak zor iş, ama yinede deydi birazdaha üzerinde dura bilseydim dahada güzel olabilirdi. Yaratıcılık ve hayal gücüne kalmış tabi bide elinde malzeme olması şart.

Nasıl yaptığıma gelince marshmallow şekerlerden alıp erittim, pudra şekeriyle baya bi  yoğurdum ve yaptığım kurabiyelerin üzerine kalıpla kesip balla yapıştırdım:))




                 Kurabiyeleri poşetleyip mavi kurdaleyle bağlayıp ağaca asdık



                                                 Kurabiye ve şeker ağacı      

                             Yakında oğlum Tahanın dişi çıkacak diş buğdayı yerine diş şeklinde kurabiyelerle onuda aradan çıkarmış olduk:))


                                                              
                                  Taha ve Emir Mevlüd günü 17.04.2010



                                                                        Annem
                                                               Babannem


Hiç yorum yok: